2014. szeptember 7.

Kávédaráló újra és egyéb apróságok

Nem, nem tartott két hétig a kb. 1 cm magas kávédaráló lefestése. Egyszerűen csak nem mertem nekiállni, mondhatjuk úgy, hogy nem tudtam, mit kezdjek vele. Volt egy elképzelés a fejemben, de a megvalósítás... :) Végül majdnem olyanra sikerült, mint szerettem volna. Azért csak "majdnem", mert ahogy a képeken is látszik, hiába használtam fehér festéket, a barna pácon inkább kéknek/szürkének tűnik, nem fehérnek. Összességében viszont, mikor elkezdtem kávédarálót csinálni, nem gondoltam, hogy mindjárt az első ilyen jól sikerül. :)




Terveim között szerepelt egy bevásárlótáska elkészítése is. Miután pár hete vettem bőrcsíkokat, már semmi akadálya nem volt, hogy nekiálljak. Végül epres minta mellett döntöttem, és teletömtem azokkal az ételekkel és italokkal, amik nem férnek a konyhaszekrénybe.


Készítettem egy kekszesdobozt is (egyelőre nem nyitható változat), de még nem biztos, hogy felhasználom a konyhai jelenetben.


Ez a fotó viszont biztosan felkerül majd a falra. :) A saját esküvői fotónkat használtam fel hozzá. :)

 

Annyira belejöttem a táskakészítésbe, hogy elkészítettem egy másik mintával is. Strandtáskának fogom használni egy következő jelenetben, ezért egy kicsit nagyobb, mint az epres. 



Találtam egy kis halacskát, remekül illik a nyári hangulathoz. (Még szerencse, hogy pont vége a nyárnak...)


 Természetesen ezt a tását is meg kellett tölteni:




A chipset és a kólát a konyhából loptam. :) 



Egymás mellett a két táska:


Azt hiszem, mondhatjuk, hogy elkezdődött egy másik projekt építése is. :) Valami nagyon egyszerű, nyárra emlékeztető dolgot szeretnék. 
És persze hamarosan jövök a konyha befejező részével. Már tényleg csak néhány apróság hiányzik, a polc már elkészült, csak fel kell szerelni, a virágláda is kész, csak a virágok hiányoznak, szeretnék még egy fényképet a falra és talán egy faliórát is.

Mindenkinek nagyon szép hetet kívánok!
Melli

7 megjegyzés:

  1. Wonderful pieces. I love the wedding photo that you are including ;-) Looking forward to your next project, Melli.
    Have a great week,
    Lisa :-)

    VálaszTörlés
  2. Привет!
    Мне нравится ваша кофемолка! Сумки замечательные!!! Очень красиво! Жду ваш новый проект!
    Обнимаю
    Татьяна

    VálaszTörlés
  3. Hi Melli! Well, you've been very busy with making new miniatures :D! They are all wonderful, the coffee grinder looks great! I can't wait to see your new project!
    Hugs, Ilona

    VálaszTörlés
  4. Beautiful work, Melli! I especially love the strawberry bag you made, and I love the summer scenes you've created. It's very inspiring! xo Jennifer

    VálaszTörlés
  5. I love everything, especially the coffee grinder, it's really great.

    VálaszTörlés
  6. I love all these miniatures you crafted, especially the coffee grinder.
    Hugs, Drora

    VálaszTörlés