2014. szeptember 14.

Új projekt a láthatáron!


Ismét ajándékot készítek, de nem árulhatom el, hogy kinek és mit! (Hogy lehet így erről posztot írni?)
Bár az illető biztos, hogy nem ismeri a blogomat, mégsem merek kockáztatni. Azért hoztam néhány fotót az első lépésekről.

A legizgalmasabb az új alapanyag, amit most próbáltam ki először. Több helyen láttam már egy titokzatos nevű anyagot ("foam board"), és már többször nekifutottam a magyarra fordításának, illetőleg megtalálásának, de mindig arra jutottam, hogy nálunk nem kapható ilyesmi. És most hirtelen megtaláltam! Magyarul habkartonnak hívják, és simán megvásárolható dekorációs boltokban. És még az ára sem vállalhatatlan: a 3 mm vastagból egy 70x100 cm-es darab (nem olyan egyszerű ám hazavinni!) kerek 1000 Ft-ba került. Az 5 mm-es kicsit drágább.


Én egy boltot fogok belőle építeni a következő hetekben, ha esetleg a képekről ez nem derült volna ki. :) Sőt, még azt is elárulhatom, hogy ennek a boltnak semmi köze a legutóbb készített strandtáskához. Közbeszólt az élet, de erről majd akkor írok, amikor bemutatom a kész ajándékot.

 



Adós vagyok még a konyhám befejezésével is. Tulajdonképpen kész van (kivéve a muskátli az ablakban), de ha hiszitek, ha nem, már vagy egy hete folyamatosan ömlik nálunk az eső. Nagyon szeretnék vidám, napsütéses fotókat készíteni, de egyelőre erre semmi esély... A benti fényekkel pedig egyszerűen lehetetlen jó képeket csinálni.

Legyen szép hetetek, kevés esővel! :)
Melli

8 megjegyzés:

  1. It already looks like a great book store. You have excellent ideas.
    Hugs, Drora

    VálaszTörlés
  2. Hi Melli! I can't wait to see more of your project! I agree with you that this foam board is hard to translate to foreign languages, I have had the same problem ;)! I am glad you've found it finally, enjoy it! I don't know if you know that you'll have to paint this foam board on both sides? Otherwise it will warp!
    Hugs, Ilona

    VálaszTörlés
  3. A fantastic start for the store!
    ~J

    VálaszTörlés
  4. Exciting new start on the store! I love to follow your projects, Melli and look forward to this one. I hope the sun shines soon...
    Hugs,
    Lisa

    VálaszTörlés
  5. great project! I cant wait to see more ;-)

    VálaszTörlés
  6. Nice work so far! We are due to have rain soon, and I am very excited about it! So much heat this summer--too much! xo Jennifer

    VálaszTörlés
  7. У вас так много идей! Интересная работа!!
    Обнимаю
    Татьяна

    VálaszTörlés
  8. Your store is looking fantastic. I am looking forward to seeing more of your wonderful project.
    Hugs Maria

    VálaszTörlés