2014. november 6.

Wiener Miniaturen Börse

Október közepén Bécsbe kirándultunk, hogy megnézzük a miniatűr kiállítást és vásárt. Tavaly is voltunk, így már tudtam, mire számíthatok, és már nagyon vártam. :) Egyrészt imádom a vásárokat, másrészt a "cuki" pici dolgokat, így ez a kiállítás elég jó párosítás, ráadásul jelentős inspirációt is jelent. Sajnos ez az egyetlen, ami elérhető számomra, tekintettel a távolságokra.
Szerettem volna fényképeket készíteni, de mikor máskor merült volna le a gépem?! Így egyetlen képet sem csináltam...
Viszont természetesen vásároltam. Igyekeztem olyan dolgokat venni, amiket én nem tudok elkészíteni, vagy itthon nem sikerült beszerezni. Persze még így is becsúszott például egy fa tálca és polc, amit akár meg is csinálhattam volna, de olyan cuki volt, hogy nem lehetett otthagyni!
Gondolatban már a babaházamhoz választottam őket, amit hamarosan elkezdek építeni! :)

Vettem néhány polcot, mert első emeleti lakásban fűrészelni nem nagy öröm. (Fűrészelés után takarítani pedig még kisebb...)





Ezekből még nem döntöttem el, mit csinálok, de biztosan tudom majd használni:


Ilyen szalagot még sosem láttam nálunk, bár elképzelhetőnek tartom, hogy ha tudnám a nevét, találnék valahol:

  

Ilyet láttam már, de csak nagy kiszerelésben. Nekem elég egy kevés. 


Gondoltam a karácsonyra is:



Néhány dolog a leendő babaházam leendő konyhájába:







Megmagyarázhatatlan vonzalmat érzek a kerti törpék iránt, legyenek kicsik vagy nagyok. A törpe természetesen a kertbe megy. :)



Ez ajándék volt az egyik helyen. Azt hiszem, a törpésnél.


Ez a két kancsó már hazai beszerzés, az egyik hobbiboltban találtam őket. Nincs velük konkrét tervem, de nem lehetett otthagyni őket.


Ez az aranyos angyalka pedig ajándék a férjem anyukájától. Egyéb apróságokkal együtt kaptam, és a majdani kertemet fogja díszíteni. Köszönöm szépen!


Szép hétvégét mindenkinek!
Melli

8 megjegyzés:

  1. I like your beautiful purchases.

    VálaszTörlés
  2. Lovely pieces! I think they will help you create some fantastic scenes!
    ~J

    VálaszTörlés
  3. Wow, beautiful purchases, Melli, enjoy it all! How fantastic that you have been to a miniature fair in Vienna, I am sure you've had a wonderful time there. And of course, sometimes it's good to spoil yourself a bit, isn't it ;)! I've never seen those pitchers, they are wonderful and what to say of the garden gnome, he is so cute :D!
    Hugs, Ilona

    VálaszTörlés
  4. Both beautiful and useful purchases, Melli! You must have had a wonderful, fun day and the fair! xo Jennifer

    VálaszTörlés
  5. Hi Melli,
    You did well shopping! The pitchers are gorgeous and I have not seen anything like it. I am sure you will find great use for them. Thank you for sharing with us.
    Hugs,
    Lisa

    VálaszTörlés
  6. fantastic miniatures, I like them all ;-) Great shopping!

    VálaszTörlés
  7. Great purchases! I like everything and am sure you will do great scenes with all these treasures. Thank you for sharing.
    Hugs, Drora

    VálaszTörlés
  8. Some great purchases and all the little shelves are lovely.

    VálaszTörlés