2015. május 31.

Szobafesést, -mázolást vállalok! :)

Ma egész nap ráértünk, ezért ismét a babaházprojektet folytattuk. Végül úgy döntöttünk, hogy összeállítás közben tapétázunk. Elkezdtem alapozni és festeni az alkatrészeket, hogy később ne kenjem majd össze a papírt az utólagos maszatolással. Szerencsére elég meleg volt ma, gyorsan száradt a festék. 


Az első darab, amit lefestettem, az alsó szint mennyezete volt. 


Aztán jött még néhány darab...


És még néhány...


Végül már mindenhol fa(l)darabok száradtak...


Közben a férjem segített a tapétázásban.



Néhány óra múlva ugyan darabokban, de elkészült az alsó szint.


Féltem a tapétázástól, mert az unokaöcséimnek ajándékozott, ennél sokkal egyszerűbb babaházat nehéz volt utólag tapétázni. De megállapítottuk, hogy csak el kell kezdeni, és akkor egyből milyen jól halad vele az ember. :)
Reménykedem a jövő hétvégi folytatásban, és lehet, hogy akkor kész lesz az emelet is. :)

---

Van még egy elmaradásom, amiről szeretnék beszámolni.
Ma közzétették a Pentart pályázat eredményét, amin én is indultam. Sajnos nem én nyertem, de nem szomorkodom, mert a részvételért ez az ajándékcsomag érkezett:




A nyertes alkotásokat ITT és ITT tudjátok megnézni, a közönségdíjat (legtöbb like a Facebook-on) EZ a pályázat kapta. Az én személyes kedvencem pedig EZ volt, egyértelműen neki ítéltem volna az első díjat, de sajnos ő sem nyert. :)

The winners are HERE and HERE. THIS ONE got the audience award.
My favourite is THIS ONE.

Szép hetet mindenkinek!
Melli

3 megjegyzés:

  1. Que estupendo que tu marido te ayude con el empapelado, los avances nos gusta mucho verlos.
    Un abrazo
    Maite

    VálaszTörlés
  2. I love the wallpaper you chose, congratulations!

    VálaszTörlés
  3. Your fancywork is amzing. I ADMIRE YOU

    VálaszTörlés